Предупреждение

JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID: 722

 Що робити, якщо…

…я вже запланував подорож та навіть сплатив кошти?

–    Перш за все, переконайтесь, що ви насправді зможете здійснити подорож.

Для цього:

     – зв’яжіться з авіакомпанією, туристичною фірмою та уточніть актуальний стан карантинних обмежень у країні та перевірте статус вашого бронювання. Ситуація може змінюватись,

     – паралельно зв’яжіться з дипломатичною установою України в країні, куди запланували подорож, а також із представництвом цієї держави в Україні. Офіційні органи зможуть надати найповнішу та найактуальнішу інформацію щодо чинних карантинних обмежень.

-Ретельно вивчіть умови вашого страхового полісу. Переконайтесь, що він покриває втрати, що можуть виникнути у випадку надзвичайної ситуації, в тому числі, інфікування коронавірусом;

–    Подбайте про наявність додаткових коштів на випадок надзвичайної ситуації (скасування зворотних рейсів та необхідність придбати нові квитки, вимушене перебування в країні понад запланований термін тощо). Візьміть з собою різні платіжні засоби – платіжні картки, готівку тощо;

–     Потурбуйтесь про власне здоров’я. Візьміть з собою необхідні особисто вам медичні препарати “з запасом” – на випадок вимушеної затримки за кордоном;

–     Перевірте стан вашого здоров’я перед поїздкою. Особливо це стосується осіб старшого віку та тих, хто має хронічні захворювання, наприклад, бронхіальну астму, діабет, серцево-судинні захворювання тощо.

…я вже в перебуваю в країні, де продовжують реєструвати випадки інфікування громадян COVID-19?

–     Обов’язково зв’яжіться з найближчою до вас дипломатичною установою України та надайте інформацію про своє місце перебування та контактні дані. Консули  зможуть вам допомогти, лише якщо ви повідомите про себе. Список закордонних дипломатичних установ України;

–    Зареєструйтесь на вебресурсі «ДРУГ» – так наші консули матимуть інформацію про вас одразу в цифровій базі;

…я за кордоном, і моє здоров’я чи життя в небезпеці.

–    Зберігайте спокій та невідкладно звертайтесь на “гарячу лінію” найближчої дипломатичної установи України (список номерів)  або на цілодобову «гарячу лінію» МЗС України: +38-044-238-16-57, адреса електронної пошти Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Пятница, 26 Июнь 2020 09:00

Єгипет -  безкоштовна віза!

 

Згідно з офіційними джерелами, єгипетська влада ухвалила рішення скасувати плату за отримання візи до кінця жовтня.

Дана міра дозволить кожному іноземному мандрівникові заощадити до 25 доларів за особу.

Цей крок спрямований на збільшення туристичного потоку в рамках готовності країни відновити туристичну діяльність.

 

 

 

Країна

Дата першого рейсу / дозвіл на в’їзд

Обсервація по прильоту

Обсервація при поверненні

Додаткові умови

Чорногорія

22.06.2020

ні

ні

обов’язкова наявність негативного ПЛР-тесту, терміном не більше 72 годин.

Албанія

26.06.2020

ні

ні

Туніс

27.06.2020

ні

ні

обов’язкова наявність негативного ПЛР-тесту, терміном не більше 72 годин.

Туреччина

01.07.2020

ні

ні

Єгипет

01.07.2020

ні

так*

Мальдіви

15.07.2020

ні

ні

попереднє бронювання готелю обов’язкове

Необхідність обсервації при поверненні в Україну визначається на основі розподілу країн на “червоні” та “зелені”. Актуальний список доступний на спеціальній сторінці сайту МОЗ.

Новина оновлюється

* станом на 25.06 Єгипет перетнув межу 40 активних випадків на 100 тис. населення за даними worldometers.info , що відносить його до “червоного” списку.

 

З метою уникнення небезпеки зараження COVID-19 та попередження розповсюдження інфекції, доводимо до вашого відома нові норми, запроваджені на авіаційному транспорті у відповідності до керівництва, розробленого Європейською агенцією з безпеки авіації (EASA) та Європейським центром з попередження і контролю захворюваності (ECDC) на замовлення Єврокомісії.

 РУЧНА ПОКЛАЖАРучна поклажа не приймається до салону літака за виключенням жіночих сумок, чоловічих портфелів, ноутбуків та дитячих сумок. Ці обмеження тимчасово запроваджені для забезпечення соціальної відстані під час посадки / висадки та з метою зменшення взаємодії членів екіпажу з пасажирськім багажем.

 СУПРОВОДЖУЮЧІОсоби, що проводжають пасажирів, до терміналу не допускаються. Виключення складають лише несупроводжувані діти та пасажири, що потребують допомоги.

 ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ  Пасажир зобов'язаний носити засоби індивідуального захисту (респіратор або захисну маску, такі, що не мають дихальних клапанів) протягом усієї подорожі, а саме: під час перебування в зонах обслуговування, безпосередньо при обслуговуванні та під час польоту.

  • Необхідно мати при собі достатню кількість масок на весь час подорожі (до виходу з аеропорту прибуття).
  • Наполегливо рекомендується носити разові рукавички під час усього польоту.
  • Пасажирів, що уникають використання засобів індивідуального захисту, не буде допущено до реєстрації. Вони можуть бути відстороненими від польоту. Виключення складають лише пасажири до 6 років та пасажири, що мають медичні рекомендаціі, які не дозволяють носіння масок (астма і т.і.).

 СКРІНІНГ Проводиться температурний скрінінг пасажирів та опитування щодо стану здоров'я. В разі виявлення пасажирів з такими симтомами як: температура ≥38 °С, втома, нездоровий вигляд, ускладнене дихання чи сухий кашель, - їх буде супроводжено до медичного персоналу, для подальшого прийняття рішення щодо можливості їх перевезення.

-В разі підозри на захворювання Covid-19 напередодні чи незадовго до рейсу, необхідно відмовитися від перельоту.

 ДИСТАНЦІЯ Для кожного рейсу замовляється необхідна кількість стійок реєстрації, виходячи з забезпечення принципу дистанціювання.

  • Рекомендована дистанція між пасажирами складає 1,5-2 метри.
  • Необхідно дотримуватися дистанції в чергах на реєстрацію та при виході на посадку.
  • При пересуванні в автобусі до літака чи авіамостом (рукавом) також необхідно зберігати регламентовану дистанцію.

 ПРОХОДЖЕННЯ ФОРМАЛЬНОСТЕЙ Здійснюйте онлайн реєстрацію (відкриваєься за 24 години до рейсу)

  • Власноруч скануйте посадковий талон
  • Заздалегідь готуйте документи та тримайте необхідні сторінки документів розгорнутими
  • Самостійно пред’являйте їх в розгорнутому вигляді
  • Всі дії з багажем виконуйте самостійно.

 САНІТАЙЗЕРИДоступні місця обладнані санітайзерами, якими ви завжди зможете скористатися.

  • Відповідно до положень 2.3.5.1 IATA DGR, дезінфікуючий засіб на основі алкоголю прийнятний до перевезення в ручній поклажі, в кількості, що не перевищує ліміт 100 мл або еквівалент на предмет рідин та гелів відповідно до положень авіаційної безпеки.

 САНІТАРНА ОБРОБКАСанітарна обробка пасажирських автобусів проводиться регулярно з використанням дезінфікуючих засобів.

  • Після виконання кожного польоту літаки авіакомпаній проходять ретельне очищення відповідно до настанов національних та міжнародних органів цивільної авіації, яке включає протирання поверхонь у льотній кабіні та пасажирському салоні, туалетах, а також столиків, підлокітників, підголівників, пряжок на ременях безпеки із застосуванням засобів дезінфекції, які дозволені та рекомендовані відповідними державними установами.

СУЧАСНА СИСТЕМА КОНДИЦІОНУВАННЯ

Повітря в салоні на всіх без винятку типах повітряних суден наших авіакомпаній постійно оновлюється за допомогою циркуляції до 30 разів на годину крізь сучасні системи кондиціонування, які оснащені системами фільтрації повітря високої ефективності (HEPA), що забезпечує максимально високу якість повітря в кабіні.

 ПЕРСОНАЛ У всього персоналу проводиться контроль температури перед початком робочого дня.

  • Також проводиться перевірка на наявність: захисних масок/респіраторів, рукавичок, екранів для обличчя, засобів дезінфекції (санітайзерів, серветкок та миючих засобів).

 

 

Пятница, 26 Июнь 2020 09:00

ДРУГ

 

Проект Добровільної реєстрації українських громадян при подорожах за кордон («ДРУГ») є ефективним інструментом попередження, за потреби – розшуку та надання сприяння громадянам України в разі надзвичайних подій за кордоном – природних катаклізмів, соціальних заворушень, військових конфліктів.

У разі, якщо Ви бажаєте зареєструватися у системі «ДРУГ», пропонується заповнити електронну анкету, яка складається з таких розділів:

  1. Інформація про особу, яка подорожує
  2. Маршрут подорожі та період перебування за кордоном
  3. Інформація про близьких осіб, які подорожують
  4. Контактна особа в Україні

У разі виникнення надзвичайної ситуації в країні, до якої Ви зареєструвалися, система надішле актуальну інформацію у формі текстового повідомлення на Ваш номер телефону або повідомлення на електронну адресу. Крім того, посольство чи консульство України матимуть можливість встановити зв’язок з Вами або з особами, яких Ви зазначили у анкеті.