Предупреждение

JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID: 722

 

Шановні туристи!

Як вже повідомлялось, з 01.09.2020 вступили в дію нові правила в’їзду на територію Єгипту, відповідно до яких тим громадянам, які прибувають до аеропортів курортних міст Хургада, Шарм ель-Шейх, Марса-Алам та Таба та не мають при собі сертифікатів з негативним результатом ПЛР-тесту, дозволяється зробити ПЛР-тест безпосередньо після прибуття у ці чотири аеропорти за 30 дол.США.  

Значна кількість українських туристів приймають рішення не проводити ПЛР-тестування до поїздки та користуються наданою єгипетським Урядом опцією, не беручи до уваги той факт, що відповідно до інструкцій місцевого Міністерства охорони здоров’я та народонаселення, а також Міністерства туризму та старожитностей, ті туристи, у яких виявиться ковід-позитивний результат тесту, МАЮТЬ БУТИ ПОМІЩЕНІ НА КАРАНТИН у окремо виділених корпусах заброньованого ними готелю. 

Відповідно, така категорія туристів під час ізоляції НЕ МОЖЕ КОРИСТУВАТИСЬ ЗРУЧНОСТЯМИ ГОТЕЛІВ: пляжем, басейнами, ресторанами, барами тощо.

 Ізоляція, за практикою, триває до того моменту, поки повторний тест не покаже негативний результат. Зазвичай повторний тест проводиться через 7 днів після первинного тесту по прибуттю або за 72 години до запланованого вильоту, при чому сплачується він ЗА РАХУНОК ТУРИСТА (орієнтовна вартість повторного тесту та приїзду до готелю медичної бригади складає 130 дол.США).

Крім того, відповідно до норм ІCАО, ковід-позитивні пасажири НЕ МОЖУТЬ БУТИ ДОПУЩЕНІ ДО ПОСАДКИ У ЛІТАК до моменту отримання ними негативного результату ПЛР-тесту. 

Просимо всіх українців, які планують прибути до Єгипту на відпочинок, пам’ятати, що навіть відсутність симптомів захворювання НЕ ДАЄ ГАРАНТІЙ, що зроблений вами по прибуттю ПЛР-тест виявиться негативним. 

Будьте готові до того, що у випадку виявлення у вас позитивного результату, ваша відпустка буде проходити в умовах ізоляції. 

Закликаємо вас бути відповідальними та робити ПЛР-тести ДО запланованої поїздки задля вашого власного спокою та отримання виключно позитивних емоцій під час відпустки.

Бажаємо всім здоров’я!

--

Пятница, 26 Июнь 2020 09:00

Єгипет -  безкоштовна віза!

 

Згідно з офіційними джерелами, єгипетська влада ухвалила рішення скасувати плату за отримання візи до кінця жовтня.

Дана міра дозволить кожному іноземному мандрівникові заощадити до 25 доларів за особу.

Цей крок спрямований на збільшення туристичного потоку в рамках готовності країни відновити туристичну діяльність.

 

 

Вторник, 15 Сентябрь 2020 09:00

Доступность стран Covid-19

 

 

Страна

Въезд

Возврат

Транзит

Турция

Разрешен

 

Разрешен

Разрешен

Египет

Тест не старше 72 часов

 

Разрешен

Разрешен

Албания

 

Разрешен

 

Разрешен

 

Разрешен

Болгария

 

Разрешен

Разрешен

             Разрешен

Черногория

Разрешен

 

Самоизоляция

или тестирование

Разрешен

Хорватия

Тест не старше 48 часов

Самоизоляция 

или тестирование

Разрешен при наличии подтверждения, что следующая страна позволит их въезд, и при условии, что проезд Хорватией является самым быстрым маршрутом. Время транзита должен быть в пределах 12-х часов.

ОАЭ

Тест не старше 96 часов

 

Разрешен

Транзит возможен (при наличии теста не старше 96 часов и билета в страну назначения).

Мальдивы

 

Тест не старше 72 часов

 

Самоизоляция

или тестирование

Разрешен

Доминикана

 

Разрешен

Разрешен

             Разрешен

Мексика

Разрешен

 

Разрешен

Разрешен

Танзания

Разрешен

 

Самоизоляция или тестирование

Разрешен

 


 

З метою уникнення небезпеки зараження COVID-19 та попередження розповсюдження інфекції, доводимо до вашого відома нові норми, запроваджені на авіаційному транспорті у відповідності до керівництва, розробленого Європейською агенцією з безпеки авіації (EASA) та Європейським центром з попередження і контролю захворюваності (ECDC) на замовлення Єврокомісії.

 РУЧНА ПОКЛАЖАРучна поклажа не приймається до салону літака за виключенням жіночих сумок, чоловічих портфелів, ноутбуків та дитячих сумок. Ці обмеження тимчасово запроваджені для забезпечення соціальної відстані під час посадки / висадки та з метою зменшення взаємодії членів екіпажу з пасажирськім багажем.

 СУПРОВОДЖУЮЧІОсоби, що проводжають пасажирів, до терміналу не допускаються. Виключення складають лише несупроводжувані діти та пасажири, що потребують допомоги.

 ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ  Пасажир зобов'язаний носити засоби індивідуального захисту (респіратор або захисну маску, такі, що не мають дихальних клапанів) протягом усієї подорожі, а саме: під час перебування в зонах обслуговування, безпосередньо при обслуговуванні та під час польоту.

  • Необхідно мати при собі достатню кількість масок на весь час подорожі (до виходу з аеропорту прибуття).
  • Наполегливо рекомендується носити разові рукавички під час усього польоту.
  • Пасажирів, що уникають використання засобів індивідуального захисту, не буде допущено до реєстрації. Вони можуть бути відстороненими від польоту. Виключення складають лише пасажири до 6 років та пасажири, що мають медичні рекомендаціі, які не дозволяють носіння масок (астма і т.і.).

 СКРІНІНГ Проводиться температурний скрінінг пасажирів та опитування щодо стану здоров'я. В разі виявлення пасажирів з такими симтомами як: температура ≥38 °С, втома, нездоровий вигляд, ускладнене дихання чи сухий кашель, - їх буде супроводжено до медичного персоналу, для подальшого прийняття рішення щодо можливості їх перевезення.

-В разі підозри на захворювання Covid-19 напередодні чи незадовго до рейсу, необхідно відмовитися від перельоту.

 ДИСТАНЦІЯ Для кожного рейсу замовляється необхідна кількість стійок реєстрації, виходячи з забезпечення принципу дистанціювання.

  • Рекомендована дистанція між пасажирами складає 1,5-2 метри.
  • Необхідно дотримуватися дистанції в чергах на реєстрацію та при виході на посадку.
  • При пересуванні в автобусі до літака чи авіамостом (рукавом) також необхідно зберігати регламентовану дистанцію.

 ПРОХОДЖЕННЯ ФОРМАЛЬНОСТЕЙ Здійснюйте онлайн реєстрацію (відкриваєься за 24 години до рейсу)

  • Власноруч скануйте посадковий талон
  • Заздалегідь готуйте документи та тримайте необхідні сторінки документів розгорнутими
  • Самостійно пред’являйте їх в розгорнутому вигляді
  • Всі дії з багажем виконуйте самостійно.

 САНІТАЙЗЕРИДоступні місця обладнані санітайзерами, якими ви завжди зможете скористатися.

  • Відповідно до положень 2.3.5.1 IATA DGR, дезінфікуючий засіб на основі алкоголю прийнятний до перевезення в ручній поклажі, в кількості, що не перевищує ліміт 100 мл або еквівалент на предмет рідин та гелів відповідно до положень авіаційної безпеки.

 САНІТАРНА ОБРОБКАСанітарна обробка пасажирських автобусів проводиться регулярно з використанням дезінфікуючих засобів.

  • Після виконання кожного польоту літаки авіакомпаній проходять ретельне очищення відповідно до настанов національних та міжнародних органів цивільної авіації, яке включає протирання поверхонь у льотній кабіні та пасажирському салоні, туалетах, а також столиків, підлокітників, підголівників, пряжок на ременях безпеки із застосуванням засобів дезінфекції, які дозволені та рекомендовані відповідними державними установами.

СУЧАСНА СИСТЕМА КОНДИЦІОНУВАННЯ

Повітря в салоні на всіх без винятку типах повітряних суден наших авіакомпаній постійно оновлюється за допомогою циркуляції до 30 разів на годину крізь сучасні системи кондиціонування, які оснащені системами фільтрації повітря високої ефективності (HEPA), що забезпечує максимально високу якість повітря в кабіні.

 ПЕРСОНАЛ У всього персоналу проводиться контроль температури перед початком робочого дня.

  • Також проводиться перевірка на наявність: захисних масок/респіраторів, рукавичок, екранів для обличчя, засобів дезінфекції (санітайзерів, серветкок та миючих засобів).

 

 

Пятница, 26 Июнь 2020 09:00

ДРУГ

 

Проект Добровільної реєстрації українських громадян при подорожах за кордон («ДРУГ») є ефективним інструментом попередження, за потреби – розшуку та надання сприяння громадянам України в разі надзвичайних подій за кордоном – природних катаклізмів, соціальних заворушень, військових конфліктів.

У разі, якщо Ви бажаєте зареєструватися у системі «ДРУГ», пропонується заповнити електронну анкету, яка складається з таких розділів:

  1. Інформація про особу, яка подорожує
  2. Маршрут подорожі та період перебування за кордоном
  3. Інформація про близьких осіб, які подорожують
  4. Контактна особа в Україні

У разі виникнення надзвичайної ситуації в країні, до якої Ви зареєструвалися, система надішле актуальну інформацію у формі текстового повідомлення на Ваш номер телефону або повідомлення на електронну адресу. Крім того, посольство чи консульство України матимуть можливість встановити зв’язок з Вами або з особами, яких Ви зазначили у анкеті.